Fading flower

Tuesday, December 30, 2014



Picture by: @chjzz
I was wearing: H&M Shirts and T-Shirts, New Balance Shoes.

I guess this will be my last blog of the year 2014. It has been a great year for me. First thing, I found out my new interests: being model and blogger. They really taught me of not being shy to bring out my own self and contribute ideas and images to the community. Secondly, being the only owner of my blog, I got to learn how to edit pictures by using many tools plus a little bit of photography skills. Last but not least, having the need to have better blog, I got to read many other fashion bloggers' blogs, which really helps me to be better writer and update new fashion trends. I would like to thank them all for contributing to the fashion world. I also want to thank all my readers for spending time reading my blog. Hopefully, my blog will get better and be able to help and inspire you to dress fashionably.

Tôi đoán đây sẽ là blog cuối cùng của tôi trong năm 2014. Nó là một năm tuyệt vời đối với tôi. Điều đầu tiên, tôi phát hiện ra sở thích mới : làm model và blogger. Nó thực sự đã dạy tôi cách không ngại ngùng khi thể hiện bản thân và đóng góp ý tưởng và hình ảnh cho cộng đồng. Thứ hai, là người sở hữu duy nhất của blog, tôi đã tìm hiểu làm thế nào để chỉnh sửa ảnh bằng cách sử dụng nhiều công cụ cộng với một chút kỹ năng nhiếp ảnh.Cuối cùng, muốn có 1 cái blog tốt hơn, tôi đã đọc blog của nhiều blogger thời trang khác, nó thực sự giúp tôi trở thành thành người viết tốt hơn và cập nhật xu hướng thời trang mới. Tôi muốn cảm ơn họ vì đã đóng góp cho thế giới thời trang. Tôi cũng muốn cảm ơn tất cả các độc giả của tôi đã dành thời gian đọc blog. Hy vọng rằng, tôi sẽ viết blog hay hơn và có thể giúp đỡ và truyền cảm hứng cho bạn ăn mặc thời trang hơn.

Post a Comment