The creamy casual

Sunday, October 5, 2014




So this will be my first blog and first post ever about fashion and lifestyle. I decide to do it because fashion is my passion and I want to inspire other people to style well and dress well. Fashion sticks with you everyday; when you go out and meet other people, they might find out a little bit about you by looking at your outfits and judge you the way you dress. About my first look, I am dressing a creamy Chip's boutique suits. I like how the color of the shirts, tie, and suit fits together. I think this look is outstanding, specially when you go out for wedding and events . The "creamy" color will specify you with others.

Đây là blog và post đầu tiên của tôi về thời trang and lối sống. Tôi quyết định làm blog này vì đó là niềm cảm hứng và tôi muốn truyền cảm hứng về thời trang đến mọi người để mặc đẹp. Thời trang gắn liền với bạn hàng ngày; khi bạn ra ngoài gặp mọi người, họ ít nhất sẽ đoán được 1 ít về bạn, có thể là đánh giá bằng cách bạn mặc. Về bộ trang phục đầu tiên, tôi mặc 1 bộ vest kem của Chip's boutique. Tôi thích cách mà màu áo sơmi, calavat,  và bộ vest hài hoà với nhau. Hai màu tương phản sẽ làm bạn nổi bật. Tôi chắc chắn rằng bộ trang phục này sẽ rất được để ý, đặc biệt khi bạn mặc nó để dự sự kiện hoặc đám cuới. Cái màu "creamy" này sẽ làm bạn khác biệt với mọi người.


Photo: Hong Son's Photography

Post a Comment